Skoči na glavno vsebino

V petek, 20. aprila 2018, smo se učenci 6. a razreda ob 18.00 zbrali v šolski knjižnici. Knjižničarka nam je razložila, kako bo potekalo naše druženje, poimenovano Noč v knjižnici. Učiteljica Mateja Maretič nas je pospremila v učilnico tehnike. Tam nam je razložila, da bomo tekmovali v sestavljanju najvišjega stolpa iz špagetov. V zmagovalni skupini so bile Lilija, Neja, Hana in Kristina. Nato smo šli spet v  knjižnico. Tam nam je knjižničarka Martina Kozorog Kenda prebrala zgodbo o potovanju male plastične vrečke. V nadaljevanju večera smo si sešil vsak svojo vrečko za sadje za večkratno uporabo. S tem bomo prispevali k varovanju okolja.

Po večerji, ki smo jo pripravila dekleta z razredničarko Darjo Sivec, smo se družili ob športnih igrah v telovadnici. Po uri in pol, preživeti v telovadnici, smo si med knjižnimi policami pripravili prostor za spanje. Ogledali smo si še slovenski mladinski film Gremo mi po svoje 2. Ko se je film končal smo počasi zaspali.

Nekateri smo se zbudili že ob 5.00 in imeli zgoden zajtrk. Po zajtrku smo pospravili svoja ležišča, se oblekli in odšli na sprehod po okolici Mosta na Soči. Šli smo mimo cerkve sv. Mavra v Modrej, prepoznali vrhove nad tolminsko kotlino, pot nadaljevali ob jezeru in zavili na sladoled v kavarno in picerijo Jezero.

Ob 9.00 smo se že vrnili v šolo, saj se je gospa Anka Lipušček Miklavič, direktorica Mlekarne Planika, prijazno odzvala našemu povabilu. Za uvod v srečanje smo si ogledali film S planin na tradicionalen način. Učenki Hana Drole in Lucija Eržen sva se z njo pogovarjali o kvalitetnih mlečnih izdelkih, pomembnosti mlekarne za Posoške kmetovalce, o delu direktorice, pa tudi o njenem življenju doma na kmetiji, preživljanju prostega časa …  Za zaključek srečanja sva jo vprašali, kaj je po njenem mnenju najvažnejše v življenju? Vsi učenci si bomo zapomnili kar nam je povedala, da se je treba zavedati, da je sreča v majhnih stvareh!